پخت سوهان

سوهان کره ای چیست؟

سوهان لقمه عارفی - 350 گرمی

سوهان کره ای، از بهترین نوع سوهانها می باشد، طرز تهیه و مواد اولیه این سوهان با سوهانهای دیگر تفاوت خاصی ندارد و تنها روغن این مدل سوهان است که به آن سوهان کره ای گفته می شود. در این مقاله همراه ما باشید تا با سوهان کره ای بیشتر آشنا شوید.

سوهان کره ای چیست؟

سوهانهای کره ای، به دلیل محبوبیت بالا، میزان تولید بیشتری نسبت به سوهانهای موجود دارد، این سوهانها به سوهانهای ویژه و خاص معروف می باشند.

سوهانها انواع مختلفی دارند که هر کدام خواهان و طرفداران خاص خود را دارند، و براین اساس سوهانها از نظر طعم و ظاهر بسیار متنوع می باشند. ما قبلا انواع سوهان را به طور کامل معرفی کرده ایم.

سوهانهای کره ای نمونه ای از انواع سوهانها هستند، در تولید این سوهانها همان گونه که از اسمشان پیداست بیشتر از کره جهت تزئین و طعم، استفاده می شود. سوهان های کره ای بیشتر طعم کره می دهند البته نه طعمی که باعث دلزدگی و بی میلی شما به این سوهان شود.

بیشتر بخوانید : ارزش غذایی و خواص سوهان

این مدل سوهان مهمترین و اصلی ترین سوهانهای صادراتی کشورمان می باشد که به کشورهای همسایه خصوصا عراق، ترکیه و همچنین کشورهای بزرگ دنیا صادر می شود. قیمت این سوهان به نسبت کمی بالاتر است و به دلیل استفاده از کره علاوه بر طعم و عطر بی نظیر کیفیت بالاتری هم دارد.

سوهان کره ای چیست؟

مواد اولیه:

  • کره،روغن نباتی،جوانه گندم،شکر،زعفران

تشخیص سوهان کره ای اصلسوهان کره ای چیست؟

همان طور که گفته شد، سوهانهای اصل کره ای نباید بیش از حد طعم کره بدهند. در غیر این صورت سوهان یا مراحل تولید را خوب طی نکرده است و یا از مواد بی کیفیت اولیه در تولید آن استفاده شده است.

هنگام خرید سوهان کره ای بهترین راه مطمئن شدن از کیفیت و نیز اصل بودن آن، تست کردن طعم و مزه سوهانی می باشد که قصد خرید آن را دارید، چرا با تست کردن طعم سوهان دیگر خیالتان راحت می شود و شما با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید می کنید.

با این حال اگر امکان تست کردن سوهان نبود، با روش های دیگر به شما کمک خواهیم کرد تا از خریدن سوهانهای بی کیفیت و نامناسب دوریکنید.

بیشتز بخوانید : آشنایی با خواص سوهان

ترد و شکننده بودن سوهان کره ای تازه:

اغلب افراد گمان می کنند که سوهانهای تازه باید بسیار ترد و شکننده باشند ولی این تصور کاملا اشتباه است، زیرا سوهانهای کره ای که مدت زمان زیادی از تولید آنها می گذرد این ویژگی را دارند و سوهانهای کره ای اصل باید کمی نرم باشد و با کوچکترین فشار نشکند. اگر موارد گفته شده را هنگام خرید سوهان کره ای به کار ببرین ما به شما این اطمینان خاطر می دهیم که سوهان اصل را خرید خواهید نمود.

سوهان عارفی با فروش بهترین و تازه ترین سوهان ها و همچنین سابقه چندین ساله، پذیرای شما عزیزان می باشد.

مطالعه بیشتر : روش نگهداری صحیح سوهان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *