دسر سوهان با طعمی دلپذیر، از دسرهای خوشمزه‌ی سنتی است که طبع بسیار گرمی دارد. این دسر مانند حلوا و کاچی بافت نرمی دارد و بسیار مقوی است. اگر به این شیرینی خوشمزه علاقه مندید با ما همراه باشید…

خمیر و دسر سوهان چیست؟

از خمیر مایه سوهان قبل از شکل گرفتن، دسر سوهان به وجود می آید. همان طور که گفته شد دسر سوهان، برخلاف سوهان که ظاهری سفت و شکننده دارد، بافتی نرم و لذیذ دارد و به صورت مایع است. این شیرینی را می توان برای دسر و برای بهتر شدن هضم غذا مخصوصا در سفره افطار استفاده کرد.

خمیر و دسر سوهان

چرا دسر سوهان؟!

علاقه مندان به سوهان قطعا این دسر را نیز دوست خواهند داشت. اگر در طول روز و مخصوصا میان وعده به دنبال خوراکی هستید که علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز بدن، طعم لذیذی هم داشته باشد، دسر سوهان را در نظر داشته باشید.

این شیرینی سرشار از انرژی و کالری مورد نیاز برای بدن می باشد. دسر سوهان به سبب دارا بودن جوانه گندم، خواص و فواید فراوانی دارد و منبع فوق العاده ای از ویتامین ها و مواد معدنی بویژه ویتامین های گروه B و E و آرام بخش اعصاب و روان است.

خمیر و دسر سوهان

جوانه گندم موجود در این محصول به دلیل داشتن قندهای طبیعی سبب ذخیره سازی انرژی در ماهیچه ها شده. و باعث بهبود عملکرد عضلانی و جلوگیری از خستگی و بی حالی می شود.

برای تهیه سوهان، از کره یا روغن های گیاهی استفاده می شود. افزودن چربی به سوهان، کالری آن را افزایش می دهد و بر قابلیت جویدن، طعم، بو، مزه و مدت زمان ماندگاری محصول می افزاید.

تخم مرغ به دلیل دارا بودن پروتئین، چربی و قسمت عمده ای از ویتامین ها، ارزش غذایی محصول را افزایش داده و منجر به تردی و تازگی محصول می شود. همچنین زعفران که نشاط آور و دارای خواص بی نظیر خود می باشد.

فواید دسر سوهان:خمیر و دسر سوهان

  • سرشار از انرژی و ویتامین
  • عدم ایجاد افسردگی و نشاط آور
  • جلوگیری از ابتلا به سرطان و سکته قلبی
  • جلوگیری از استرس و اضطراب
  • کاهش کلسترول خون و بهبود عملکرد قلب
  • وجود پروتئین که باعث محکم شدن استخوان‌ها و بهبود عملکرد اعصاب می‌شود.
  •  وجود ویتامین‌های B ،E، کلسیم، فسفر، روی، ید، سلنیوم، منیزیم موجب رفع شوره سر، جلوگیری از ریزش مو، بهبود انواع مشکلات پوستی و عدم ابتلا به سرطان می‌شود.

خمیر و دسر سوهانمواد اولیه دسر سوهان عارفی:

خمیر سوهان یا دسر سوهان یکی از دسرهای پرخاصیت و مقوی می باشد که همانند سوهان های خوش طعم عارفی، ترکیبی از آرد گندم، پودر جوانه گندم اصل ایرانی، زرده تخم مرغ، زعفران، کره حیوانی، هل، شکر و گلاب می باشد.

خرید آنلاین دسر سوهان عارفی

به منظور خرید اینترنتی خمیر سوهان یا دسر سوهان می توانید از همین بخش محصول خود را ثبت و خرید نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

وزن دسر های سوهان عارفی 250 گرم می باشد که با کیفیت بالا و قیمت مطلوب در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می گیرد.

نکاتی درباره نگهداری صحیح دسر سوهان:

  • آن را پشت شیشه جلو و زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  • محصول را در جای خشک و خنک نگهداری کنید تا کیفیت محصول حفظ شود.
  • ترجیحا در صورت مصرف دیر به دیر در یخچال نگهداری شود و برای مصرف 10 دقیقه در دمای اتاق قرار گیرد.

خرید سوهان قم از سوهان عارفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *